Shop More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
March 30, 2012
Image Size
1.1 MB
Resolution
1900×2599
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
489
Favourites
5 (who?)
Comments
5
Downloads
52

Camera Data

Make
SONY
Model
DSC-W560
Shutter Speed
10/300 second
Aperture
F/2.7
Focal Length
5 mm
ISO Speed
125
Date Taken
Mar 13, 2012, 5:55:32 PM
Software
Microsoft Windows Photo Gallery 6.0.6001.18000
×
Leather Steampunk Accessories by hellcattheassassin Leather Steampunk Accessories by hellcattheassassin
I REALLY don't wanna get into the Steampunk bandwagon going on. I made these accessories as a trade for a black leather corset I wanted for Hellcat. But money talks. If you see one of these Steampunk piece you want, throw a price at me and I'll let you know if I feel like doing it lol

mask detail
Add a Comment:
 
:iconprofessorbats:
ProfessorBats Featured By Owner Mar 30, 2012
Uhm... Great sales pitch - "I hate this steampunk crap but I made this anyway"? ;-)
Anyhow: for the steampunk-fashion group, please submit to the hats and accessories gallery, not featured. For some reason I couldn't comment in the group submission page so I write it here.
Reply
:iconhellcattheassassin:
hellcattheassassin Featured By Owner Mar 31, 2012
And I never said I hate this crap, I said I PERSONALLY don't wanna get on the bandwagon. Assassin through and through. ;D <)
Reply
:iconhellcattheassassin:
hellcattheassassin Featured By Owner Mar 31, 2012
Just being honest. I'm notta liar by any means. Just cuz I don't like it myself doesn't mean I don't like making it. =)

It wouldn't let me submit to anything other than featured. I checked.
Reply
:iconprofessorbats:
ProfessorBats Featured By Owner Mar 31, 2012
Just teasing you - I *like* honest.

You can only submit to featured?? How bizarre. Once in a while I get these submissions where two votes are required instead of one (which typically means it will expire anyway) and I can't comment back to the artist... I can't figure out why!! I've checked group setting several times and I don't get it! Grrr!
I'll try and invite the items, if that works you should be able to just click accept. Sorry about that.
Reply
:iconhellcattheassassin:
hellcattheassassin Featured By Owner Apr 1, 2012
Notta problem. =) I'm pretty good about submitting to specific categories and NOT featured stuff. Just wouldn't lemme.
Reply
Add a Comment: